مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 23:102024-01-19سياسي

طرح قرآنی بشری به مدارس و دانشگاه های سراسر کشور راه پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز جمعه در حاشیه سفر نیم روزه خود به استان قزوین، - محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر به صورت مستقیم و 28 هزار نفر با واسطه وارد طرح بشری شده اند، گفت: باید این طرح به مدارس و دانشگاه های کشور نیز راه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز جمعه در حاشیه سفر نیم روزه خود به استان قزوین، در بازدید از دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم که در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز بیش از 12 هزار نفر به صورت مستقیم و 28 هزار نفر باواسطه وارد طرح بشری شده اند، این طرح باید به مدارس و دانشگاه های کشور نیز راه پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر مردم با مفاهیم و روخوانی قرآن کریم آشناتر شوند بدون شک جامعه ای مترقی و رو به جلو خواهیم داشت؛ چرا که قرآن نور، خیر و برکت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی توفیق داریم که کلمات خداوند متعال را که دارای قدسیت است را تلاوت کنیم، این مسئله ادامه حیات و ذخیره خیات اخروی ما خواهد بود و با کارنامه ای مشهون از خیرات و برکات و انس با قرآن به درگاه الهی واصل می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قرآنی بشری به مدارس و دانشگاه های سراسر کشور راه پیدا کند

طرح قرآنی بشری به مدارس و دانشگاه های سراسر کشور راه پیدا کند