مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:052024-01-03سياسي

بهره مندی 13000 کشاورز سرخسی از طرح لوله گذاری 300 کیلومتر شبکه کشاوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن نوری زاده، فرماندار سرخس صبح امروز با اشاره به دریافت اعتبار برای لوله گذاری 300 کیلومتر از شبکه آبیاری چاه های کشاورزی شهرستان سرخس افزود: - فرماندار سرخس گفت: طرح لوله گذاری 300 کیلومتر از شبکه آبیاری چاه های کشاورزی شهرستان سرخس تا دو هفته دیگر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن نوری زاده، فرماندار سرخس صبح امروز با اشاره به دریافت اعتبار برای لوله گذاری 300 کیلومتر از شبکه آبیاری چاه های کشاورزی شهرستان سرخس افزود: این طرح در قالب قرارداد و همکاری سه جانبه بین دولت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و مردم اجرا می شود که بودجه پیش بینی شده آن هزار و 200 میلیارد ریال است و توسط دولت و بخش مردمی به انجام می رسد.

وی ادامه داد: طرح مذکور در روستا های بخش مرکزی و اطراف شهر سرخس به اجرا درمی آید و اصلاح شبکه آبرسانی از 81 حلقه چاه به اراضی زمین های کشاورزی را در بر می گیرد.

نوری زاده مطرح کرد: در حال حاضر انتقال آب از محل چاه های کشاورزی تا زمین ها به شیوه های سنتی و از طریق کانال های خاکی است که با اجرای این طرح آب از طریق لوله منتقل می شود، به این شیوه 40 تا 50 درصد از هدررفت آب از آبراه سنتی جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 13000 کشاورز سرخسی از طرح لوله گذاری 300 کیلومتر شبکه کشاوری

بهره مندی 13000 کشاورز سرخسی از طرح لوله گذاری 300 کیلومتر شبکه کشاوری