مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:352024-01-14اقتصادي

صدور بیش از 2 هزار مجوز طرح صنعتی در کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با بیان اینکه تا کنون مجوز 2 هزار و 34 طرح صنعتی در استان صادر شده است، گفت: در حال حاضر مجوزهای صنعتی در کمتر از 40 دقیقه صادر می شود و این نشان از تسهیل در امر سرمایه گذاری استان است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با بیان اینکه تا کنون مجوز 2 هزار و 34 طرح صنعتی در استان صادر شده است، گفت: در حال حاضر مجوزهای صنعتی در کمتر از 40 دقیقه صادر می شود و این نشان از تسهیل در امر سرمایه گذاری استان است.

بختیار خلیقی امروز یکشنبه، در جلسه شورای هم اندیشی خانواده صمت، اظهار کرد: در شهرستان ها توسط نهادهای توسعه ای شستا، ایمیدرو، کمیکو و تاسیکو خواستار سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت های آنها شده ایم و خوشبختانه شستا اخیرا در سقز برای طرح توسعه طلای کردستان ورود پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین از ایمیدرو درخواست ورود به بحث سرمایه گذاری در استان را داشته ایم و با توجه به طرح تحول 3 جانبه در استان و اجرای پرواز ژئوفیزیک دیواندره و طرح مطالعه شناختی، انتظار می رود ایمیدرو در محدوده های امید بخش ورود پیدا کند و معادن تازه کشف شده در قالب مزایده به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 2 هزار مجوز طرح صنعتی در کردستان

صدور بیش از 2 هزار مجوز طرح صنعتی در کردستان