مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:202024-01-02دانش

دوازدهمین رویداد AUTTALK دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رضا حمیدی دانش آموخته دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موسس چرم مشهد در این نشست با تاکید بر ضرورت ایجاد بانک صنعت نساجی ایران گفت: - دوازدهمین رویداد AUTTALK به همت اداره انجمن های علمی و با همکاری انجمن علمی دانشکده مهندسی در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رضا حمیدی دانش آموخته دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موسس چرم مشهد در این نشست با تاکید بر ضرورت ایجاد بانک صنعت نساجی ایران گفت: کل نیازمندی های کشور در زمینه تولیدات نساجی، رشته های این حوزه، میزان محصولات وارداتی قاچاق و غیر قاچاق از مرز های رسمی و غیر رسمی، تعیین میزان واقعی کمبود ها و مازاد تولید از مواردی است که اطلاعات آن ها باید در این بانک بارگذاری شود.

وی با بیان اینکه در برخی زمینه ها کمبود هایی داریم و در برخی موارد تولیدات صنعت نساجی کمتر از نیاز ها است، اظهار کرد: در برخی زمینه ها مازاد داریم که نمونه آن فرش ماشینی است.

حمیدی با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه این صنعت یادآور شد: دانشگاه ها باید به گونه ای زمینه سازی کنند که انگیزه در سرمایه گذاران ایجاد شود تا آن ها به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین رویداد AUTTALK دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

دوازدهمین رویداد AUTTALK دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد