مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:252023-12-24حوادث

18 هکتار از اراضی گیلان در آتش سوخت


سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته شاهد وقوع حریق در 9 شهرستان این استان بودیم، گفت: متاسفانه 18 هکتار از اراضی در این حریق ها سوختند و در حال حاضر حرق در کل استان مهار شده است.

- محمدرضا حق بین سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت حریق در اراضی گیلان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته شاهد وقوع حریق در 9 شهرستان این استان بودیم که عمدا حریق در شهرستان های رشت، شفت و رشت بود.

  وی با بیان اینکه متاسفانه 18 هکتار از اراضی در این حریق ها سوختند، گفت: با تلاش های انجام شده توسط گروه های امدادی، هلال احمر و نیروهای مردمی، حریق در همه شهرستان ها در حال حاضر اطفاء شده و مشکلی هم اکنون وجود ندارد.

  سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به سقوط یک تابلو افزود: در اثر وزش باد در روز گذشته یک تابلوی تبلیغاتی در لاهیجان و یک درخت سقوط کرد که خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و تابلو در همان ساعات اولیه توسط مسوولین مربوطه از کف خیابان جمع آوری شد.

  حق بین با تاکید بر برخورد جدی قضایی با ایجادکنندگان حریق عمدی در اراضی جنگلی و تالاب این استان بیان کرد: با وقوع وزش شدید باد، همواره عده ای با ایجاد حریق عمدی، سعی در افزایش اراضی خود دارند که این امر منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هکتار از اراضی گیلان در آتش سوخت

18 هکتار از اراضی گیلان در آتش سوخت