مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:352024-01-17ورزشي

مسابقات آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک در کرمانشاه برگزار می شود


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: مسابقات آزاد کشوری آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک، ششم بهمن در کرمانشاه برگزار می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: مسابقات آزاد کشوری آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک، ششم بهمن در کرمانشاه برگزار می شود.

مهدی حاتمی 27 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملکرد 15 ماهه اش در راس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه، اظهار کرد: زمانی که ریاست این هیات را بدست گرفتم، اهداف و برنامه هایی را برای دوره چهار ساله هیات اعلام کردم که خوشبختانه با همکاری ورزشکاران، مربیان و داوران به تمامی این اهداف تنها طی 15 ماه دست پیدا کردیم.

وی افزود: در این مدت ورزشکارانمان را در رشته های مختلف و در هر دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کردیم که حاصل آن کسب 22 مدال کشوری در رشته های بدنسازی و پرورش اندام، فیتنس چلنج، مچ اندازی و پاورلیفتینگ بوده است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به جایگاه مطلوب بانوان کرمانشاهی در رشته فیتنس چلنج، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور این رشته را برای استان گرفته ایم که احتمالا اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقات آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک در کرمانشاه برگزار می شود