مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 21:402024-01-03سياسي

دخت نبی را باید به احمد ثانی یا پیامبر دوم نام برد


حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب مروز چهارشنبه 13 دی ماه در مراسم ولادت حضرت زهرا(س) گفت: حسن خوبی ها و فضائل اخلاقی مساوی با شخصیت حضرت زهرا(س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، پاسداشت مقام زن و مادر امروز چهارشنبه 13 دی ماه مراسم جشنی با حضور جمعی از مسوولان اسلام آبادغرب در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: دشمنان ما نه تنها نتوانستند حاج قاسم را ببینند، بلکه سالگرد حاج قاسم هم برای آن ها سنگین است این نشان می دهد که مقاومت ایستادگی و استکبارستیزی زمان و مکان نمی شناسد.

وی افزود: یک زمان ممکن است سرحدات کشورهای اسلامی در غزه در برابر رژیم تا به دندان مسلح و کودک کش وحشی و دردمنش اسراییل باشد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: باید خیلی ساده باشند آن هایی که فکر می کنند امنیت آرامشی که امروز در کشورمان داریم یک امر اتفاقی است.

اگر رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی نباشد این عملیات تروریستی موردی و گه گاهی که در کشور ما اتفاق می افتد وضعیت بدتری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخت نبی را باید به احمد ثانی یا پیامبر دوم نام برد

دخت نبی را باید به احمد ثانی یا پیامبر دوم نام برد