مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:152023-12-29سياسي

9 دی، مومن را از منافق جدا کرد


9 دی ماه دوست را از دشمن و منافق را از مؤمن جدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که روز 9 دی ماه هم طبق آیات قرآن یوم الله است، ادامه داد: خداوند در این روز به خاطر محبتی که در دل مردم نسبت به امام حسین (علیه السلام) بود، قدرت نمایی کرد و باعث مأیوس شدن دشمنان از شکست دادن این انقلاب شد.

صمصامی عنوان کرد: به برکت 9 دی ماه  بود که بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شد.

امام جمعه وحدتیه با بیان اینکه 9 دی ماه دوست را از دشمن و منافق را از مؤمن جدا کرد، گفت: چه بسیار پرده های نفاق که از افراد و احزاب برافتاد و چه افراد و احزابی که عمارگونه در هشت ماه دفاع مقدس، در میدان جنگ نرم حضور مجاهدانه داشتند.

صمصامی ابراز کرد: 9 دی ماه یادآور مظلومانی است که در دوران فتنه در راه دفاع از انقلاب اسلامی هم آبرو دادند و هم جان شیرینشان تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه وحدتیه خاطرنشان کرد: 9 دی ماه روزی است که ملت بصیر جمهوری اسلامی ایران با بصیرت مثال زدنی خود میثاق دوباره با رهبر عزیزتر از جان خود بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، مومن را از منافق جدا کرد

9 دی، مومن را از منافق جدا کرد