مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:502023-12-23اجتماعي

دفتر امور شهری و دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان رتبه اول کشوری کسب کردند


دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در میان استانداری های سراسر کشور توانستند در حوزه پژوهشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مُرودی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان امروز اظهار کرد: در دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی و پانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه اول کشوری را کسب کردند.

    وی افزود: این جشنواره ها به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و همچنین شهرداری تهران به میزبانی سالن همایش های برج میلاد برگزار و برترین های هر حوزه معرفی شدند.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: در این جشنواره دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان برای پنجمین سال متوالی رتبه برتر در حوزه آموزش شهرداری ها و همچنین رتبه برتر در حوزه پژوهش شهرداری ها را در بین تمامی دفاتر امور شهری استانداری های کشور کسب کرد.

  وی تصریح کرد: همچنین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این جشنواره توانست در حوزه آموزش دهیاری ها رتبه نخست کشور در بین تمام استانداری های کشور را به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر امور شهری و دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان رتبه اول کشوری کسب کردند

دفتر امور شهری و دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان رتبه اول کشوری کسب کردند