مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:502024-01-09سياسي

عمامه صورتی دل منو بردی ...


سخنانی در مستند عمامه صورتی به میان آمده است که یک نوع تابوشکنی در سیستم محسوب می شود و بدون تعارف باید گفت اگر شاید شخص دیگری غیر از حسین شمقدری چنین مستندی را ساخته بود معلوم نبود عاقبت او به کجا ختم می شد! - سخنانی در مستند عمامه صورتی به میان آمده است که یک نوع تابوشکنی در سیستم محسوب می شود و بدون تعارف باید گفت اگر شاید شخص دیگری غیر از حسین شمقدری چنین مستندی را ساخته بود معلوم نبود عاقبت او به کجا ختم می شد! عصر ایران ؛ نهال موسوی - حدود ده روز است که مستند نیم ساعته عمامه صورتی ساخته حسین شمقدری پسر جواد شمقدری (رییس سازمان سینمایی دوره احمدی نژاد) منتشر شده است و بخش هایی از آن هم در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

مستند عمامه صورتی سعی دارد با محور قرار دادن یک روحانی (حجت الاسلام حسین صفری) و همگام با او به مباحث مهم امروز در جامعه چون حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بپردازد.

فارغ از کیفیت این فیلم مستند به لحاظ فرم فیلم مستند که چندان حرفی برای گفتن ندارد بیشترین اتکا این فیلم بر موضوعاتی است که به آن پرداخته و به همین دلیل پرداختن به چند موضوع مختلف یک نوع آشفتگی در سراسر فیلم دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمامه صورتی دل منو بردی ...

عمامه صورتی دل منو بردی ...