مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:402024-01-08سياسي

تصویب و راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب در دانشگاه تربیت مدرس


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از تصویب و راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب- گرایش رودخانه و اکوسیستم های آبی در این دانشگاه خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در نشست شورای این دانشگاه در روز 18 دی ماه، راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب - گرایش رودخانه و اکوسیستم های آبی با اکثریت آرا تصویب شد.

در این نشست اسدالله کردناییج معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در نشست پیشین شورای دانشگاه دلایل توجیهی و سوابق رشته و امکانات گروه و روند تصویب آن در شورای آموزشی و کمیسیون جامع برنامه ریزی آموزشی مطرح شد.

وی افزود: پس از طرح موضوع و لزوم بررسی پیشنهادات مطرح شده از سوی رؤسای برخی از دانشکده ها، ادامه بررسی تصویب رشته به جلسه امروز موکول شد.

در فاصله زمانی بین دو نشست شورای دانشگاه نشستی مشترک با دانشکده های مهندسی عمران و محیط زیست و پردیس نور در دانشکده کشاورزی برگزار و برخی از موارد پیشنهادی از جمله اضافه شدن دو درس پیشنهادی از سوی دانشکده منابع طبیعی به دروس اختیاری و تدریس دروس از سوی اساتید پردیس نور مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب و راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب در دانشگاه تربیت مدرس

تصویب و راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب در دانشگاه تربیت مدرس