مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:502024-01-11اقتصادي

پرداخت بدهی 26بدهکار خدابنده ای توسط اوقاف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از پرداخت بدهی 26بدهکار خدابنده ای به صندوق کارآفرینی امید و حمایت 100 میلیون تومانی از 40 خانواده زندانیان با اهدای اقلام ضروری خانوار و کمک هزینه دارو و درمان خبر داد.

- علی ذوالقدری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: امسال در راستای اجرای وظایف ذاتی خود مبنی بر اجرای نیات واقفان با نیات خیر و احسان، بدهی 26 نفر از بدهکاران اهل شهرستان خدابنده زنجان به صندوق کارآفرینی امید را پرداخت کرده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: این افراد سالیان پیش از این موسسه وام دریافت کرده بودند، اما توان تکمیل مانده بدهی خود به این صندوق و باز پرداخت آن را نداشتند که با تعامل با انجمن خیریه حمایت از زندانیان شهرستان و اطلاع از این امر با پرداخت 30 میلیون تومان کلیه بدهی این افراد تصفیه شد و پرونده بدهکاری آنان بسته شد.

وی افزود: این بدهکاران به علت ضعف مالی قادر به پرداخت مانده قساط خود نشده بودند که بعضا منجر به تبعات حقوقی برای آنان  شده بود که از محل عواید موقوفه قیدار نبی(ع) بدهی این 26 نفر پرداخت شد و آرامش به خانواده آنان بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بدهی 26بدهکار خدابنده ای توسط اوقاف

پرداخت بدهی 26بدهکار خدابنده ای توسط اوقاف