مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:002023-12-26اقتصادي

ماهی گرفتن برخی وکلا ی شیاد از آب گل آلود طلاق


برخی از وکلا برخلاف قسم شان خیلی از قوانین را دور می زنند و به جای اینکه مراجعه کننده را درباره تصمیم عجولانه ای که می گیرد آگاه کنند، با وعده وعیدهای دروغ از هیجانات و عواطف موکل سواستفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار توانا: از قدیم بهترین راه جذب مشتری تبلیغات بوده است، امروزه هم از همین راه برای جذب مشتری استفاده می کنند اما شکل آن با گذشته تغییر کرده است، دیگر کسی بلندگو در دست نمی گیرد که آتش زدم به مال ام و یا چارچی در خیابان های شهر بچرخد و تبلیغ مال خود را کند.

امروزه به دلیل راه های ارتباطی گسترده و تغییر ذائقه مشتریان راه های مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد، همچنین محصولات تبلیغ تغییر کرده است تا جایی که برای تخصص هم تبلیغات صورت می گیرد.

در گذشته طبیبان یا کارگزاران برای کار خود تبلیغ نمی کردند اما امروزه برخی از متخصصان حوزه های مختلف به شیوه های مختلف تبلیغ می کنند.

با یک سرچ ساده به تبلیغاتی برمی خوریم که وکلا وعده طلاق توافقی در کوتاه ترین زمان را می دهند.

اما چرا بعضی از وکلا با وجود قسمی که خورده اند بر خلاف شرافت قضاوت و وکالت اقدام و اظهاری ننمایم از هیجانات افراد در هنگام بروز اختلاف در زندگی مشترکشان استفاده می کنند و با گفتن مزایای طلاق توافقی که در سایت هایشان است مثل بدون دردسر، بدون دعوا و بحث و روبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گرفتن برخی وکلا ی شیاد از آب گل آلود طلاق

ماهی گرفتن برخی وکلا ی شیاد از آب گل آلود طلاق