مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:402024-01-07اقتصادي

شرایط وام خرید تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، با توجه به نوسانات بازار ارز و دشواری های خرید تجهیزات دندانپزشکی، به خریداران کالای دندانپزشکی وام و تسهیلات خرید تجهیزات دندانپزشکی تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، با توجه به نوسانات بازار ارز و دشواری های خرید تجهیزات دندانپزشکی، به خریداران کالای دندانپزشکی وام و تسهیلات خرید تجهیزات دندانپزشکی تعلق می گیرد.

بنابر گزارش سایت شاپ دنت، با توجه به نوسانات بازار ارز و دشواری های خرید تجهیزات دندانپزشکی، به خریداران کالای دندانپزشکی وام و تسهیلات خرید تجهیزات دندانپزشکی تعلق می گیرد.

مدت ها است که خرید، تجهیز و تأمین کالاهای دندانپزشکی به یکی از چالش های اساسی دندانپزشکان بدل شده است.

نوسانات بازار ارز از یک سو و ملغمه ی تجهیزات دندانپزشکی بی کیفیت، تقلبی و گران قیمت در بازار از سویی دیگر در روند تأمین تجهیزات دندانپزشکی اختلال ایجاد کرده است.

این عوامل علاوه بر فشاری که بر جامعه دندانپزشکان وارد کرده و آسیبی که به سیستم درمانی دندانپزشکی می رساند، سبب می شود تا نرخ هزینه های دندانپزشکی برای بیماران نیز سرسام آور باشد.

از آن جا که تجهیزات دندانپزشکی به طور مستقیم با انسان و سلامت او در ارتباط هستند، تسهیل تأمین و خرید قسطی تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت و مرغوب از مهم ترین اهداف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط وام خرید تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد

شرایط وام خرید تجهیزات دندانپزشکی اعلام شد