مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:052024-01-13سياسي

اجازه ندهیم مدیریت ادراک جامعه در بحث انتخابات، در اختیار دشمنان قرار گیرد


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایجاد ناامیدی در مردم را یکی از راهبردهای دشمن برای کاهش مشارکت برشمرد و گفت: ما باید در این عرصه روشنگری کنیم تا مردم نسبت به نقشه های شوم دشمن آگاه شوند.

- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایجاد ناامیدی در مردم را یکی از راهبردهای دشمن برای کاهش مشارکت برشمرد و گفت: ما باید در این عرصه روشنگری کنیم تا مردم نسبت به نقشه های شوم دشمن آگاه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید میراحمدی روز شنبه - 23 دی 1402 - در همایش روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور به مساله مقابله با توطئه های معاندان در زمینه انتخابات اشاره کرد و افزود: در انتخابات 88 توجه دشمن این بود که بگویند در انتخابات تقلب صورت گرفته است تا از این طریق بتوانند بر نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند که البته شکست خوردند، در این انتخابات هم تمرکز اصلی دشمن در این است که بحث مشارکت کاهش پیدا کند.

وی ایجاد ناامیدی در مردم را یکی از راهبردهای دشمن برای کاهش مشارکت برشمرد و گفت: اصل بعدی ناامیدی سازی در شرکت در انتخابات است یعنی بگویند شرکت در انتخابات توسط شما چه تاثیری در حل مشکلاتتان خواهد داشت و لذا ما باید در این عرصه روشنگری کنیم تا مردم نسبت به نقشه های شوم دشمن آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم مدیریت ادراک جامعه در بحث انتخابات، در اختیار دشمنان قرار گیرد

اجازه ندهیم مدیریت ادراک جامعه در بحث انتخابات، در اختیار دشمنان قرار گیرد