مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:152024-01-13اجتماعي

گردنه حیران در آستارا به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده مسدود شد


محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت ها پیش مسدود شده و کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای با نمک پاشی در تلاش برای بازگشایی محور مذکور هستند.

- محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت ها پیش مسدود شده و کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای با نمک پاشی در تلاش برای بازگشایی محور مذکور هستند.

گردنه حیران در محور شهرستان بندر مرزی آستارا به اردبیل به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت ها پیش مسدود شده و کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای با نمک پاشی در تلاش برای بازگشایی محور مذکور هستند.

پلیس راه از مردم خواست از تردد در این محور به جد خودداری نمایند، زیرا این محور به دلیل بارش سنگین برف بسته شده است و اجازه تردد به هیچ عنوان داده نمی شود.

به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه پرفشار سرد و بارش زا از ظهر شنبه و وجود امواج ناپایدار در سطوح فوقانی جو، بارش برف در ارتفاعات کوهستانی غرب استان گیلان و به ویژه محور ارتباطی گردنه حیران آستارا آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر بود ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه حیران در آستارا به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده مسدود شد

گردنه حیران در آستارا به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده مسدود شد