مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:152024-01-07سياسي

داوطلبان رد صلاحیت شده 3 روز مهلت اعتراض دارند/ ثبت اعتراض فقط الکترونیکی است


رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: داوطلبان انتخابات مجلس که به نتیجه بررسی صلاحیت ها توسط هیات نظارت اعتراض دارند، از امروز (17 دی) تا 19 دی فرصت دارند اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

- داوطلبان رد صلاحیت شده 3 روز مهلت اعتراض دارند/ ثبت اعتراض فقط "الکترونیکی" است ایسنا/کرمانشاه رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: داوطلبان انتخابات مجلس که به نتیجه بررسی صلاحیت ها توسط هیات نظارت اعتراض دارند، از امروز (17 دی) تا 19 دی فرصت دارند اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مفید در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تغییرات قانون انتخابات مجلس در سال جاری گفت: این قانون جدید مرداد ماه امسال ابلاغ و به عنوان قانون ملاک عمل برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از تغییرات اساسی در این قانون بحث ایجاد مرحله پیش ثبت نام برای این دوره انتخابات بود تا افرادی که دارای شرایط لازم هستند بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

مفید گفت: در این مرحله 1060 نفر در سطح استان کرمانشاه پیش ثبت نام خود را انجام دادند و در مرحله بعد و ثبت نام نهایی این تعداد به 561 نفر رسید و افرادی که مدارک لازم برای ثبت نام را نداشتند نتوانستند ثبت نام خود را نهایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان رد صلاحیت شده 3 روز مهلت اعتراض دارند/ ثبت اعتراض فقط الکترونیکی است

داوطلبان رد صلاحیت شده 3 روز مهلت اعتراض دارند/ ثبت اعتراض فقط الکترونیکی است