مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:302024-01-07بين الملل

بلینکن: وضع مردم غزه همچنان وخیم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی ویدئویی در شبکه اجتماعی «ایکس» به وخامت شرایط برای مردان، - وزیر امور خارجه آمریکا بی اشاره به حمایت های آشکار واشنگتن از ادامه نسل کشی فلسطینیان با طرح ادعایی عوام فریبانه گفت: وضع مردم غزه همچنان وخیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس به وخامت شرایط برای مردان، زنان و کودکان در غزه اذعان کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای اینکه به منظور بررسی بحران غزه با شرکای خود در منطقه، به غرب آسیا سفر کرده است، بی اشاره به حمایت های آشکار واشنگتن از ادامه نسل کشی فلسطینیان مدعی شد: این ها گفتگو های آسانی نیستند؛ اما برای آینده غزه و برای آینده اسراییل و فلسطینیان باید اکنون به این دیپلماسی ادامه دهیم.

آنتونی بلینکن ضمن ادعای اینکه با شرکای خود اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش درگیری در غزه را بررسی خواهد کرد، با طرح ادعایی عوام فریبانه گفت که محافظت از غیرنظامیان، ارتقای سطح کمک های بشردوستانه و آزادی اسرای باقی مانده را مورد بررسی قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: وضع مردم غزه همچنان وخیم است

بلینکن: وضع مردم غزه همچنان وخیم است