مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:502024-01-10اقتصادي

مهاجرت معکوس روستاییان لرستان با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی


فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: بدنبال این هستیم که با پرداخت تسهیلات خود اشتغالی موجب مهاجرت معکوس شده و شغلی پایداری برای روستاییان ایجاد شود.

- مجید بیرانوند امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در رابطه با ایجاد اشتغال توسط بسیج ناحیه عشایری، اظهار داشت: 8 میلیارد تومان در 6 ماهه نخست سال جاری وام قرض الحسنه اشتغالی زایی داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برای 6 ماهه دوم سال نیز 8 میلیارد تومان وام خود اشتغالی و تسهیلات ارزان قیمت به جامعه هدف ما داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان با بیان اینکه استان پایلوت تولید گوشت قرمز است، افزود: 13 درصد گوشت قرمز کشور در لرستان تولید می شود که نتیجه زحمات جامعه روستاییان و عشایر است، ضمن اینکه محور اشتغال زایی ما در حوزه  تولید گوشت قرمز دام سنگین و سبک است.

بیرانوند بیان داشت: با تولید لبنیات، پرورش قارچ،  کارگاه های تولید زعفران، گیاهان دارویی،  پرورش مرغ و صنایع دستی سعی در ایجاد کارگاه های خانگی و  خود اشتغالی برای بانوان داریم تا بیکاری در این مناطق رفع شود و مهاجرت روستا به شهر کاسته و گاها تبدیل به مهاجرت معکوس شده و شغلی پایداری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با هدف محرومیت زدایی و کمک به افراد کم بضافت مناطق روستایی و عشایری توزیع بسته های معیشتی و آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس روستاییان لرستان با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

مهاجرت معکوس روستاییان لرستان با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی