مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:252024-01-17اقتصادي

صادرات 105 میلیون دلاری سمنان به 40 کشور


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش 17 درصدی صادرات در استان در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: - کالاهایی از این استان به بیش از 40 کشور صادر شده است.

ناصر تبیانیان امروز (27 دی ماه) اظهار کرد: در 9 ماه گذشته بیش از 260 هزار تن کالا به ارزش حدود 105 میلیون دلار از گمرک این استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از نظر ارزشی و وزنی رشد داشته است.

وی ادامه داد: صادرات استان سمنان در این مدت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی 16 درصد و از نظر ارزشی 17 درصد افزایش داشته و متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی در استان در این مدت 406 دلار بوده است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان سمنان بیان کرد: شمش سرب، سود سوزآور، محصولات یک بار مصرف، اسید سولفوریک، محصولات بهداشتی و ساختمانی، مواد شوینده، کولر آبی، پودر لباسشویی، سیمان، کاشی و سرامیک، گچ، کربنات سدیم، روغن پایه، هیدروکربن، شیرینی و شکلات، لوازم خانگی از مهمترین محصولات صادراتی استان بودند.

وی گفت: این محصولات در 9 ماهه امسال توسط 132 شرکت و بنگاه اقتصادی به 40 کشور مانند عراق، لبنان، کویت، اردن، کانادا، سوریه، کره جنوبی، ترکیه، هند، ایتالیا، ارمنستان، گرجستان، هنگ کنگ، ازبکستان، ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 105 میلیون دلاری سمنان به 40 کشور

صادرات 105 میلیون دلاری سمنان به 40 کشور