مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:202024-01-18اجتماعي

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از یک هزار مرکز فعال دارد


معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از یک هزار مرکز فعال دارد.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از یک هزار مرکز فعال دارد.

امین کمالوند امروز 28 دی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، راه اندازی واحدها و تماشاخانه های سیار در کنار توسعه مراکز ثابت را اولویت کانون برای ارائه خدمت در مناطق محروم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هزار و 100 مرکز در حال فعالیت دارد، افزود: از این تعداد 20 مرکز در لرستان و چهار مرکز در دست ساخت داریم که تا پایان سال 1403 تکمیل می شوند.

کمالوند به ممنوعیت استخدام، امسال در کانون پرورش کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی و مربی مراکز را با اضافه کردن ساعت کار همکاران پاره وقت تا سقف 120 ساعت، جذب مربیان شهریه ای و اضافه کردن ساعت کار همکاران شاغل جبران می کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور همچنین در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص ادغام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نهاد کتابخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از یک هزار مرکز فعال دارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از یک هزار مرکز فعال دارد