مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:362023-12-24اجتماعي

هشدار آتش سوزی جنگل ها و ریزش سنگ در کوهستان های مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای ابتدایی مازندران شاهد تداوم هوای آفتابی هستیم که در ارتفاعات همراه با وزش بادهای شدید و موقتی است که باتوجه به شرایط فصلی احتمال بروز برخی از حوادث را افزایش می دهد.

براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران باعبور امواج از تراز میانی جو تا دوشنبه شب چهارم دی ماه شاهد افزایش دما در استان مازندران هستیم که در ارتفاعات به تناوب با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه است.

باتوجه به اینکه، این سامانه ارتفاعات استان را تحت تاثیر قرار می دهد، افزایش ظرفیت آتش سوزی و احتمال ریزش سنگ در محورهای کندوان و هراز از مخاطرات این سامانه محسوب می شود.

حسینعلی محمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: رانندگان هنگام تردد در محور های مواصلاتی استان به ویژه هنگام شب و عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی، علاوه بر رعایت نکات ایمنی با کسب اطلاعات از ماموران پلیس راه و نیرو های راهداری با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسافران از تردد، برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و فضا های باز پرهیز کنند، افزود: کوهنوردان و گردشگران با توجه به پیش بینی رعد و برق و بارش های رگباری، از صعود به ارتفاعات و مناطق باز کوهستانی و تردد و برپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آتش سوزی جنگل ها و ریزش سنگ در کوهستان های مازندران

هشدار آتش سوزی جنگل ها و ریزش سنگ در کوهستان های مازندران