مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:302024-01-01حوادث

سارقان سرقت مسلحانه محموله باری دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که اقدام به سرقت یک محموله باری کرده بودند، خبر داد.

- حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت محموله باری وی توسط 3 فرد مسلح موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: مال باخته در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد یک دستگاه یخچال ساید را از استان های جنوبی کشور بارگیری کرده و به وسیله وانت آریسان عازم اصفهان بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده نجف آباد جلوی مرا گرفت و با تهدید اسلحه پیاده ام کردند و خودرو به همراه بار آن  را به سرقت بردند.

بساطی گفت: پس از اظهارات شاکی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن موفق شدند هویت اصلی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی وارد عمل شده و ابتدا یکی از متهمان را در اصفهان و سپس در یک عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان سرقت مسلحانه محموله باری دستگیر شدند

سارقان سرقت مسلحانه محموله باری دستگیر شدند