مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:202023-12-31اقتصادي

بالغ بر 500 همت طرح در حوزه تامین آب در دولت سیزدهم در حال انجام است


مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: بالغ بر 500 همت طرح در حوزه تامین آب در دولت سیزدهم در حال انجام است.

- ایسنا/هرمزگان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: بالغ بر 500 همت طرح در حوزه تامین آب در دولت سیزدهم در حال انجام است.

حجت الله عبدالملکی امروز (دهم دی ماه)، در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی آبشیرین کن ساحلی قشم، اظهار کرد: موضوع تامین زیرساخت ها در مناطق آزاد کشور به جدیت در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 500 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه تامین، توزیع و انتقال آب در دولت سیزدهم در حال انجام است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، تصریح کرد: موضوع تامین بودجه ها و سرانه های ملی برای ساکنان مناطق آزاد به ویژه در جزیره قشم در حال پیگیری است و در لایحه اصلاحیه قانون مناطق آزاد نیز به دنبال ضمانت اجرایی برای انجام ماموریت توسط وزارتخانه ها هستیم.

عبدالملکی گفت: مدیریت و پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه تامین و توزیع آب در جزیره قشم، فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 500 همت طرح در حوزه تامین آب در دولت سیزدهم در حال انجام است

بالغ بر 500 همت طرح در حوزه تامین آب در دولت سیزدهم در حال انجام است