مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:502024-01-01سياسي

رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندرشهید رجایی برگزار شد


مدیرکل حوزه راه و شهرسازی سازمان پدافند غیرعامل گفت: رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندرشهید رجایی با هدف ارتقاء آمادگی، اجرای طرح های مقابله و پاسخ اضطراری و همچنین تمرین گام های عملیاتی در بروز حوادث احتمالی برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل حوزه راه و شهرسازی سازمان پدافند غیرعامل گفت: رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندرشهید رجایی با هدف ارتقاء آمادگی، اجرای طرح های مقابله و پاسخ اضطراری و همچنین تمرین گام های عملیاتی در بروز حوادث احتمالی برگزار شد.

سید احمد فراستی، امروز (یازدهم دی ماه)، در رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل، اقدام خرابکارانه، حوادث شیمیایی، حمله سایبری، قطع برق، آلودگی زیست محیطی و واکنش تیم های مقابله با شرایط اضطراری در بندر شهید رجایی هرمزگان ، اظهار کرد: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری و کانتینری کشور به واسطه وسعت، عملیات های متنوع بندری در پسکرانه ، باراندازها و حوزه های صنعتی و عملیاتی با مخاطرات، حوادث و تهدیدهای متنوعی روبه رو است.

وی با تاکید بر تقویت و ارتقای آمادگی، خطاب به نیروهای عملیاتی در بندر شهید رجایی، عنوان کرد: مقوله پدافند غیرعامل و مدیریت بحران نیاز ضروری برای این بندر است که با دقت و اشرافیت بیش از پیش آسیب های احتمالی را شناسایی و برای مقابله برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندرشهید رجایی برگزار شد

رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در بندرشهید رجایی برگزار شد