مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:452023-12-31بين الملل

باقری: ایران برای تجارت غیردلاری در چارچوب بریکس تلاش می کند


معاون وزیر امور خارجه ایران از همکاری تهران با اعضای بریکس برای انجام دادن تجارت و دیگر مبادلات اقتصادی بر مبنای ارزهای غیردلاری خبر داد.

- معاون وزیر امور خارجه ایران از همکاری تهران با اعضای بریکس برای انجام دادن تجارت و دیگر مبادلات اقتصادی بر مبنای ارزهای غیردلاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری کنی ، معاون وزیر امور خارجه ایران گفت که ایران نیز مانند دیگر کشورهای عضو ائتلاف بریکس روی تجارت و مبادلات اقتصادی و مالی بر پایه ارزهای غیردلاری در چارچوب اقتصادهای نوظهور بزرگ ادامه می دهد و تلاش هایی نیز در این راستا انجام شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت که باقری در گفت وگو با این خبرگزاری بیان کرد: ما برای ماموریت ها و کارهای مشترک زیادی با دیگر اعضای بریکس در چارچوب این سازمان برنامه ریزی کرده ایم.

یکی از مهم ترین وظایف تلاش برای تجارت، مبادلات اقتصادی همکاری های مالی بر مبنای ارزهای غیردلاری است.

فعالیت هایی در زمینه کار بریکس آغاز شده است که ما امیدواریم این فعالیت ها را به منظور دست یافتن به این هدف در سریع ترین زمان ممکن شدت ببخشیم و گسترش دهیم.

بریکس که در سال 2009 ایجاد شد، گروهی است که اقتصادهای بزرگ در حال توسعه جهان، از جمله برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی را متحد می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: ایران برای تجارت غیردلاری در چارچوب بریکس تلاش می کند

باقری: ایران برای تجارت غیردلاری در چارچوب بریکس تلاش می کند