مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:102023-12-27دانش

بسته سیاستی ساماندهی رشته های دانشگاهی تهیه شده است


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تهیه بسته سیاستی ساماندهی رشته ها، گفت: اعتقاد داریم مقاله، قرارگاه نیست؛ بلکه گذرگاهی برای رسیدن به محصولات و فناوریهای جدید است.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تهیه بسته سیاستی ساماندهی رشته ها، گفت: اعتقاد داریم مقاله، قرارگاه نیست؛ بلکه گذرگاهی برای رسیدن به محصولات و فناوریهای جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد در مشترک معاونان وزارت بهداشت و علوم با اشاره به بیانات رهبری در دیدار فروردین ماه سال جاری با دانشجویان و اهمیت نقشه جامع علمی کشور اشاره کرد و گفت: زمینه ها و نقاط مشترک زیادی بین وزارتین برای ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: برخی از رشته ها در حال حاضر زمینه شغلی ندارند و در عوض برخی رشته های جدید در آینده کاربرد زیادی خواهند داشت.

از سوی دیگر در برخی زمینه ها از جمله استفاده از محیط بالینی یا آزمایشگاهی، این دو وزارتخانه می توانند همکاری های بیشتری با هم داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت تحقیقات و پژوهش مشترک پایه و بالینی را موجب حرکت بدنه علمی کشور برشمرد و گفت: در تولید مقالات، وضعیت وزارت بهداشت مناسب است اما نیاز به ارتقا دارد البته رویکرد ما به مقاله این است که مقاله نه تنها قرارگاه نیست بلکه گذرگاهی برای رسیدن به محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته سیاستی ساماندهی رشته های دانشگاهی تهیه شده است

بسته سیاستی ساماندهی رشته های دانشگاهی تهیه شده است