مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:002024-01-06سياسي

شهید ستاری از خلاق ترین فرماندهان تاریخ است


فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: شهید سرلشکر منصور ستاری نقشی بی بدیل در جنگ تحمیلی داشت فرمانده ای ایثارگر و کاردان بود و بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی شهید ستاری یکی از خلاق ترین فرماندهان تاریخ است که عملکرد ایشان جاودان ماند.

- امیرسرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در مراسم سالگرد سرلشکر شهید منصور ستاری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و مسئولین و کارکنان پایور پدافندی این منطقه عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و منصور ستاری از نمونه های بارز ایمان، جهاد و شهادت طلبی در راه خدا بودند.

شهید ستاری یک نخبه نظامی بود که با ارائه طرح ها و برنامه ها و اتکا به شایستگی فردی خود توانست خدمات شایان توجهی را عرضه کند و زیرساخت های اساسی و به یاد ماندنی مانند جهاد خودکفایی، پروژه اوج، دانشگاه هوایی، دانشکده پرستاری و مرکز پاتولوژی نیروی هوایی و شبکه دیده بانی را هم ایجاد کرد و همچنین مفتخر به دریافت بالاترین نشان نظامی از رییس جمهور پاکستان و سایر اقدامات ارزشمند دیگر.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش، با تاکید بر ادامه راه شهید سلیمانی، گفت: دشمن از عنوان شهید سلیمانی بیش ازشخصیت سردار سلیمانی به دلیل گستره راه او و تربیت نیروهایی همانندش هراسان است چرا که امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ستاری از خلاق ترین فرماندهان تاریخ است

شهید ستاری از خلاق ترین فرماندهان تاریخ است