مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:462024-01-15اقتصادي

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقش اصناف به عنوان متولیان بازار در اقتصاد کشور و جزیره در شکل گیری هویت اجتماعی حائز اهمیت است و برای دستیابی به رشد اقتصادی نگاه ما باید تقویت آنها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی  مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر اصناف و بازرگانی این سازمان اظهار داشت: تاکنون نتوانسته ایم اصناف را به عنوان یک جامعه هویت دار در کنار خودمان داشته باشیم و به طور صحیح در موضوعات اجتماعی و اقتصادی مشارکت دهیم و برنامه ریزی در این حوزه ضروری است.

  وی ادامه داد: باید از شکل گیری تشکل ها و اتحادیه های صنفی حمایت کنیم تا فعالیت صنوف مختلف در چارچوب فرآیند قانونی قرار بگیرد و علاوه براینکه وظایف دولت در قبال اصناف به سرانجام برسد اصناف نیز برای ایفای تکالیف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود توانمند شوند.

  پیغامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات مدیر پیشین اصناف سازمان، اضافه کرد: جانشین پروری و گردش مدیریتی در بدنه هر سازمان ضروری است و این موضوع نیازمند استعدادیابی و فرصت دادن به بدنه کارشناسی است و باید به این مقوله توجه ویژه شود.

  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تجربه و حافظه مدیریتی یکی از مهمترین دارایی های هر سازمان است و نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی