مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:152024-01-10حوادث

وضعیت پارکینگ خودروهای توقیفی برای بی حجابی


لیست پارکینگ های طرف قرارداد فراجا را روی بلوک سیمانی سبز، کمی دورتر از ساختمان پلیس امنیت گذاشته اند و نام و آدرس 45 پارکینگ در آن نوشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، ابتدا باید به اتاقی بروید که مخصوص زنان است و از اپراتور ها استعلام خودرو بگیرید.

زن ها می آیند، شماره پلاک می خوانند و اپراتور با بی حوصلگی جواب می دهد که کشف حجاب مربوط به سرنشین بوده یا نه، اینجا نوشته راننده و در نهایت اینکه باید ماشین را به پارکینگ ببری .

این پرشمارترین جمله ای است که از سوی زنان آن طرف شیشه، به زنان این طرف شیشه داده می شود.

طرح ناظر اگرچه در سال های قبل از سوی پلیس به صورت محدود تر اجرا می شد، اما امسال با شدت بیشتری پیگیری می شود و از چند ماه گذشته، توقیف خودرو به بهانه سابقه کشف حجاب در آن و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازناظران در حال انجام است.

این اقدام مسائل زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، بنابراین این روزها، آدم های بسیاری در رفت و آمد میان مراکز مختلف انتظامی و پارکینگ ها هستند.

  شیوا یکی از آن ها است که بعد از دو هفته توقیف، هنوز امکان ترخیص خودرو خود را ندارد، 17 بار پیامک داشته و می گوید بعد از ترخیص هم احتمالا باز برایش پیامک بیاید چرا که دفعات توقیف خودرو برایش مهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پارکینگ خودروهای توقیفی برای بی حجابی

وضعیت پارکینگ خودروهای توقیفی برای بی حجابی