مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:162023-12-22سياسي

امام جمعه کرج: وحدت ملی توطئه های دشمن را خنثی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با تاکید بر اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند سعی در ایجاد تفرقه دارد، گفت: ضرورت حفظ انسجام داخلی و وحدت ملی همواره مورد تأکید است.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز اضافه کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای تضعیف روحیه مردم دریغ ندارد و دیدیم که 11 نفر از سربازان ملت را در منطقه ای از کشور چگونه به شهادت رساند.

وی در این بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود بیان کرد: دشمن به خیال خود فکر می کند با این کشتن ها روحیه ملت را تضعیف می کند درحالی که ملت ایران اسلامی مستحکم تر شود و از حمایت فراجا دست نمی کشد چراکه فراجا در قلب ملت است.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به سالگشت ولادت حضرت عیسی (ع)، افزود: حضرت عیسی (ع) با حضرت مهدی (عج الله) بنابر تاریخ و روایات ظهور خواهد یافت و کلماتی جامع و کاملی دارند که باید حاکمان ستمگری که خود را مسیحی می دانند آنها را بشنوند و دست از خیانت به بشریت بردارند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) دراین زمینه، اضافه کرد: از علمای مسیحی انتظار می رود مدافع مظلوم باشند و در مقابل ظلم که تمام عالم را خسته کرد کلامی به زبان آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: وحدت ملی توطئه های دشمن را خنثی می کند

امام جمعه کرج: وحدت ملی توطئه های دشمن را خنثی می کند