مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:052023-12-27سياسي

دعوت از خراسان جنوبی ها برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برای حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با انتشار اطلاعیه ای خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در استان شد.

در این اطلاعیه آمده است: بسـم الله الـرحمن الـرحیـم یوم الله 9 دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی سازی توطئه آمریکایی - صهیونیستی است که  سعی در استحاله نظام و شکاف بین امت و امامت داشتند ولی با تجلی دست قدرت الهی و  با حضور بی نظیر و توام با بصیرت مردم شکست خورد.

 آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با ذات سرشته با تجاوز و توطئه و حملات جنون آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان الاقصی و ترور سردار پرافتخار سپاه  سید رضی موسوی ، هم رزم دیرین شهید القدس حاج قاسم سلیمانی و تداوم فتنه گری ها؛ در فکر  ترمیم آبروی از دست رفته خویش هستند و در شرایط حساس کنونی تنها راه مقابله با فتنه های دشمنان اسلام و انقلاب؛ بصیرت و پیروی ازفرامین ولی امر مسلمین جهان (مد ظله العالی) است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، از عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه استان، دعوت می نماید در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی، حضور به هم رسانده و بار دیگر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از خراسان جنوبی ها برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی

دعوت از خراسان جنوبی ها برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی