مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:052024-01-15حوادث

کشف داروهای غیرمجاز در یک ساختمان اداری در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 14 هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و داروی غیرمجاز از یک ساختمان اداری در مرکز تهران خبر داد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهر نوشت: سرهنگ مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی تجهیزات پزشکی غیر مجاز در محدوده مرکز تهران شدند.

رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران در دستورکار قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که مقادیری تجهیزات پزشکی غیرمجاز در ساختمانی اداری در مرکز تهران دپو و نگهداری شده است.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای بازدید و بازرسی از این محل افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان بازرسی از این دفتر اداری مشاهده کردند که محل مذکور، دفتر شرکت پخش تجهیزات پزشکی است و در آن مقادیر انبوهی ویال لیدوکایین و ویال مزوتراژی و … که همگی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی است، نگهداری می شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل 14 هزار و 125 قلم ویال لیدوکایین و ویال مزوتراژی و … بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف داروهای غیرمجاز در یک ساختمان اداری در تهران

کشف داروهای غیرمجاز در یک ساختمان اداری در تهران