مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:002024-01-16سياسي

امیر دادرس: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود


فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود و این همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر آن تاکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه 26 دی ماه) در هشتمین همایش اندیشه و قلم ارتش که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: صاحبان قلم و اندیشه، فرهنگ ساز جامعه هستند.

امیر دادرس با بیان اینکه در عصری زندگی می کنیم که اوج تهاجم فرهنگی علیه کشورمان است، افزود: فضای مجازی نهاد خانواده ها را بی اعتبار کرده است و هدف اصلی آن در یک دوره میان مدت تغییر ذائقه هاست.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه فضای مجازی نهاد و خانواده ها را هدف قرار داده و کار اهل قلم در این دوره سخت است، اظهار کرد: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود و این همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر آن تاکید دارند.

امیر دادرس با بیان اینکه امروز جوانان ما نیاز به دین داری و فرهنگ مناسب دارند، یادآور شد: هدایت فرهنگی جامعه و جوانانمان وظیفه اهل قلم است؛ لذا باید مطالبی را مکتوب کنند که فرزندانمان به سمت فرهنگ غرب نروند و مقابل هجمه های فضای مجازی بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دادرس: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود

امیر دادرس: فضای مجازی باید توسط فرهیختگان و اهل قلم تببین شود