مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 00:102023-12-29ورزشي

از افتتاح سامانه جامع فوتبال مازندران تا افزایش دوره های آموزشی در فوتبال


هیات فوتبال استان مازندران علاوه بر برگزاری دو دوره آموزشی در هفته پرکارش، سامانه جامع فوتبال مازندران را نیز رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا، فاز نخست سامانه جامع هیات فوتبال استان مازندران که برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است، رونمایی شد.

این مراسم با حضور رحیم درزی خلردی رییس هیات فوتبال مازندران و دیگر مسوولان هیات استان برگزار و به صورت نمادین از تمثال سامانه جامع هیات فوتبال مازندران پرده برداری شد.

رونمایی از پوستر سامانه جامع هیات فوتبال مازندران فاز نخست سامانه جامع هیات فوتبال استان با راه اندازی سامانه جمع آوری مربیان و داوران آغاز شد و در فازهای بعدی قابلیت ها و دسترسی های بیشتری را در بر خواهد گرفت.

* برگزاری کارگاه تخصصی اورژانس های پزشکی در ورزش کارگاه تخصصی اورژانس های پزشکی در ورزش با تدریس زهره هراتیان پزشک عالی فیفا و مدیر مرکز عالی پزشکی فیفا در ایران (ایفمارک) در دانشگاه پیامبر اعظم شهرستان ساری برگزار شد.

دوره آموزشی اورژانس ورزشی این کارگاه تخصصی که با برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هیات فوتبال مازندران و هیات پزشکی ورزشی استان در دو روز برگزار شد و شرکت کنندگان این کلاس با تازه ترین موارد پزشکی در ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح سامانه جامع فوتبال مازندران تا افزایش دوره های آموزشی در فوتبال

از افتتاح سامانه جامع فوتبال مازندران تا افزایش دوره های آموزشی در فوتبال