مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:152024-01-08سياسي

برنامه ریزی دولت برای مشارکت نخبگان در تصمیمات مسئولین


همانطور که رییس جمهور محترم در دیدار با نخبگان امسال گفتند همه مسئولان و مدیران دولتی باید در کنار خود یک هیات اندیشه ورز نخبگانی داشته باشند.

- سیدسلمان سیدافقهی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در اولین همایش ملی گفت وگوی نخبگان که با حضور وزیر کشور و استانداران برگزار شد، درباره رویکردهای جدید بنیاد ملی نخبگان، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در بنیاد ملی نخبگان تدوین سند راهبردی نخبگان بوده که در سال 1391 توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و ابلاغ شد.

در این سند آمده که بنیاد یک نهاد تنظیم گر، تسهیلگر و نظارت کننده است در کلیه ی دستگاه های اجرایی برای به کارگیری نخبگان به منظور اثربخشی آنها در حل مسایل کشور که این اتفاق در عمل نیفتاده است.

وی با بیان اینکه باید بین جامعه نخبگانی و بدنه دولت یک ارتباط سازنده در راستای اجرای سند ایجاد شود، گفت:  یکی از مصادیف و مظاهر ارتباط گیری با نخبگان در بین مسئولین، استانداران محترم هستند و عملا کلیه موضوعات در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و حوزه های اجتماعی تحت نظارت و مدیریت آنها قرار دارد و طبیعتا مهم ترین رکنی که می تواند زمینه سازی کند برای این اثر بخشی و ظهور و بروز آن در جامعه استانداران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دولت برای مشارکت نخبگان در تصمیمات مسئولین

برنامه ریزی دولت برای مشارکت نخبگان در تصمیمات مسئولین