مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:102023-12-25سياسي

دوره های مهارت محور در فارس گسترش می یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، یکی از سیاست های استان را گسترش دوره های مهارت محور و کاربردی دانست.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، یکی از سیاست های استان را گسترش دوره های مهارت محور و کاربردی دانست.

حسن شیخ نیا امروز، 4 دی ماه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلیج فارس، یکی از سیاست های استان را گسترش دوره های مهارت محور و کاربردی دانست و گفت: آموزش مهارت های تخصصی موجب می شود فارغ التحصیلان برای احراز مشاغل پس از فراغت تحصیل، قابلیت های لازم برای جذب در شغل مورد نظر را داشته و مهم تر از آن قابلیت خود اشتغالی داشته باشند.

وی، هدف از آموزش های علمی و کاربردی را به سطح مطلوب رساندن شرایط دانشجویان دانست و افزود: ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت، افزایش بهره وری، به روزرسانی و ارتقای معلومات و تجارب شاغلان، رشد استعدادهای بارز و به فعلیت درآوردن استعدادهای نهفته برای تصدی مشاغل و حرفه های گوناگون در این مرکز انجام می شود تا توانایی افراد را برای انجام دادن کاری که به ایشان محول می شود به سطح مطلوب برساند.

شیخ نیا با اشاره به اینکه در آموزش های علمی ـ کاربردی هدف تربیت افراد خلاق، مبتکر و فناور بر مبنای مهارت است، افزود: خاصیت اشتغالزایی، یک وجه تمایز دیگر آموزش های علمی و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های مهارت محور در فارس گسترش می یابد

دوره های مهارت محور در فارس گسترش می یابد