مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 05:502024-01-17بين الملل

گروسی: ما نمی گوییم که ایران سلاح هسته ای دارد


مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه «ایران به پیشروی در برنامه غنی سازی خود ادامه می دهد» مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران همچنان بر سر راه بازرسی های هسته ای در این کشور مانع تراشی می کند.

- مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران به پیشروی در برنامه غنی سازی خود ادامه می دهد مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران همچنان بر سر راه بازرسی های هسته ای در این کشور مانع تراشی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با روزنامه نشنال نیوز گفت جمهوری اسلامی ایران با برنامه غنی سازی اورانیوم خود به سرعت به جلو پیش می رود.

درحالی که ایران همواره به تعهدات خود ذیل معاهده های بین المللی و همچنین توافقات خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی عمل کرده است، گروسی در ادامه این مصاحبه تاکید کرد که تهران باید به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (NPT) که آن را امضا کرده است، پایبند باشد.

وی مدعی شد ایران تنها کشور غیرهسته ای است که اورانیوم را در این سطح بسیار بسیار بالا غنی سازی می کند که بسیار نزدیک به درجه تسلیحاتی است.

رییس دیده یان هسته ای سازمان ملل همچنین اظهار داشت: من نمی گویم آنها سلاح هسته ای دارند، من می گویم که این، کاری حساس است و هنگامی که شما این کار را انجام می دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: ما نمی گوییم که ایران سلاح هسته ای دارد

گروسی: ما نمی گوییم که ایران سلاح هسته ای دارد