مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:052024-01-13سياسي

ته دیگ سوخته و بدمزه اعتبارات به حوزه فرهنگ می رسد


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در همه دولت ها برای فرهنگ کار آنچنانی نکرده اند فقط ته دیگ اعتبارات به فرهنگ می رسد که آن هم ته دیگ نامطبوع و سوخته ای است و به درد خودشان می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای ائتلاف ظرفیت مبارک و موثری است که باید از آن در حوزه های مختلف استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در کشور و در استان های مختلف داریم و همین ظرفیت ها باعث شده تا دشمنان نتوانند با توطئه های خودشان به این نظام ضربه ای بزنند که باید از این نعمت های بزرگ به درستی استفاده کنیم.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه شورای ائتلاف ظرفیت بسیار خوبی است که می تواند در همه بخش ها کارساز باشد گفت فقط به انتخابات بسنده نکنید نیروهای انقلابی باید به غیر از انتخابات در مسائلی مانند آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی ورود پیدا کنند.

حسینی با انتقاد از اینکه چرا احزاب و جریان ها تنها کار خود را در شب انتخابات می بینند یادآور شد به مسائل مختلف کشور ورود پیدا کنید مشکلات را دریابید مطالبه گری داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ته دیگ سوخته و بدمزه اعتبارات به حوزه فرهنگ می رسد

ته دیگ سوخته و بدمزه اعتبارات به حوزه فرهنگ می رسد