مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:202024-01-20حوادث

بازداشت پدر و دختر کلاهبردار در تهران


رییس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده و دستگیری پدر و دختر کلاهبردار در تهران خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنام به نقل از فارس، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت سرهنگ داود معظمی گودرزی از کشف پرونده و دستگیری پدر و دختری خبر داد که با ترفند خرید و فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال شهروندان را فریب داده و آنها را ترغیب به سرمایه گذاری می کردند.

 رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

شاکی در اظهارات خود عنوان داشت: در شبکه اجتماعی اینستاگرام با یک پدر و دختر که مدعی سرمایه گذاری های کلان و پر سود در زمینه رمزارزها بودند آشنا شدم که پس از جلب اعتماد مبلغ یک میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری برایشان واریز کردم اما بعد از مدتی دیگر جواب من را ندادند و متوجه کلاهبرداری شدم.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و در بررسی های اولیه متوجه شدند این پدر و دختر که از سابقه داران جرائم سایبری هستند مدتی است با پوشش کارشناسان ارز دیجیتال در محدوده تهران بزرگ اقدام به فعالیت مجرمانه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت پدر و دختر کلاهبردار در تهران

بازداشت پدر و دختر کلاهبردار در تهران