مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:352024-01-07سياسي

باید قصه گویی را در فضای فرهنگی جامعه جا بیندازیم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قصه گویی جزو شاخصه های اصلی ایرانی ها است، گفت: باید قصه گویی را در فضای فرهنگی جامعه جا بیندازیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قصه گویی جزو شاخصه های اصلی ایرانی ها است، گفت: باید قصه گویی را در فضای فرهنگی جامعه جا بیندازیم.

محمدطیب صحرایی، امروز (17 دی) درآیین اختتامیه بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه، قصه گویی را گام مهمی در جهت انتقال ارزش ها در جامعه دانست و گفت: قصه بازتاب فرهنگ و تمدن یک ملت و نشان دهنده ماهیت هر کشور و داشته های آن است.

وی با بیان اینکه قصه گویی پدیده ای است که در زندگی پیشینیان ما جاری و ساری بوده، گفت: برگزاری جشنواره های این چنینی بهانه ای است که قصه گویی را در فضای فرهنگی جامعه جا بیندازیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی قصه ها کودکان و نوجوانان هستند که می توانند به خوبی تحت تاثیر آنها قرار بگیرند، لذا قصه گویی یک فرصت ارزشمند برای آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی به نسل جوان است.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این نوع جشنواره ها و با بهره مندی از زبان قصه، بتوان ارزش های والای فرهنگی، دینی و انقلابی را به نسل آینده انتقال داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قصه گویی را در فضای فرهنگی جامعه جا بیندازیم

باید قصه گویی را در فضای فرهنگی جامعه جا بیندازیم