مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:402023-12-31سياسي

حرکت گروه های مقاومت و استقامت مردم غزه باعث بیداری اسلامی و جهانی شد


نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کار گفت: صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی از این موضوع ناراحت هستند که شما و یا دیگران بخواهید دو تیم استقلال و پرسپولیس را خریده و یا هزینه هایش را به عهده گرفته و آنها را اداره کنید.

- نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کار گفت: صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی از این موضوع ناراحت هستند که شما و یا دیگران بخواهید دو تیم استقلال و پرسپولیس را خریده و یا هزینه هایش را به عهده گرفته و آنها را اداره کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز در تذکری با اشاره به افزایش قیمت کالا گفت: باید تبعات هر نوع قیمت بررسی شود نه اینکه اول قیمت کالایی زیاد شده بعد به دلیل بررسی نشدن ابعاد آن، عقب نشینی شود.

وی با طرح این پرسش که چرا یک مرتبه قیمت کپسول گاز مایع 10 برابر اضافه شد و بعد نرخ به حالت اولیه برگشت، گفت: این گونه اقدامات برای نظام هزینه دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر کار گفت: صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی از این موضوع ناراحت هستند که شما و یا دیگران بخواهید دو تیم استقلال و پرسپولیس را خریده و یا هزینه هایش را به عهده گرفته و آن ها را اداره کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت گروه های مقاومت و استقامت مردم غزه باعث بیداری اسلامی و جهانی شد

حرکت گروه های مقاومت و استقامت مردم غزه باعث بیداری اسلامی و جهانی شد