مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:502024-01-11سياسي

آغاز ثبت نام اعتکاف استان از 26 دی ماه در یزد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف دارند، می بایست تا قبل از ساعت 14:30 روز 24 دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان مراجعه و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده ثبت کنند، - حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که امسال ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در سایت www.

tebyanyazd.

ir از تاریخ 26 دی ماه آغاز می شود، اظهار کرد: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، می بایست تا قبل از ساعت 14:30 روز 24 دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده ثبت کنند.

وی به تبلیغات محیطی این مراسم اشاره کرد و افزود: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها و شهرداری ها انجام شده است مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغین و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش های لازم را خواهند دید تا ارتباط درست با معتکفین داشته باشند.

نجیمی تصریح کرد: با توجه به حضور مبلغین شاخص در استان، هدف ما این است که حداکثر بهره برداری از حضور این عزیزان در مراسم معنوی اعتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اعتکاف استان از 26 دی ماه در یزد

آغاز ثبت نام اعتکاف استان از 26 دی ماه در یزد