مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:002024-01-07بين الملل

کره شمالی باز هم رزمایش با گلوله واقعی برگزار کرد


منابع نظامی امروز (یکشنبه) اعلام کردند، کره شمالی یک رزمایش با گلوله واقعی از ساحل غربی برگزار کرد که جدیدترین مانورهای نظامی در نزدیکی مرز نظامی بین دو کره محسوب می شود.

- منابع نظامی امروز (یکشنبه) اعلام کردند، کره شمالی یک رزمایش با گلوله واقعی از ساحل غربی برگزار کرد که جدیدترین مانورهای نظامی در نزدیکی مرز نظامی بین دو کره محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع نظامی اعلام کرد، ارتش کره شمالی این مانور نظامی را در شمال جزیره یئونپیونگ کره جنوبی و حوالی ساعت 16 به وقت محلی انجام داده است.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، به گفته این منبع، هیچ گلوله توپی از کره شمالی در مرز دو فاکتوی دریایی در دریای زرد بین دو کره سقوط نکرده و تلفاتی نیز گزارش نشده است.

مقام های منطقه اونگجین در پیامی به ساکنان این جزیره نوشتند: سربازان در جزیره هستند.

ساکنان نسبت به فعالیت های بیرون از منزل هشیار باشند.

کره شمالی برای سومین روز متوالی رزمایش با گلوله واقعی در ساحل جنوبی غربی برگزار کرده و همین مساله بر تنش مرز دریایی بین دو کره افزوده است.

روز جمعه، کره شمالی حدود 200 گلوله توپخانه را از مناطق ساحلی جنوب غربی خود شلیک کرد که باعث شد سربازان کره جنوبی در جزایر خط مقدم یئونپیونگ و بانگنیونگ در پاسخ به آن، شلیک مستقیم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی باز هم رزمایش با گلوله واقعی برگزار کرد

کره شمالی باز هم رزمایش با گلوله واقعی برگزار کرد