مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:502024-01-15سياسي

فعالیت بیش از 684 شورای آموزش و پرورش در کشور


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی از فعالیت بیش از 684 شورای آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلمان شهید و ارجمندی که دستگاه تعلیم و تربیت کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد، گفت: امروز به برکت خون شهیدان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و صعود بر قله های علم و دانایی و توانایی است.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش برای بهبود فرایند آموزشی و پرورشی باید استفاده شود، افزود: شوراها در بحث عدالت تربیتی و آموزشی، تقویت مدارس دولتی و حمایت از مدارس شبانه روزی اقدامات خوبی داشته اند که با برگزاری جلسات منظم و هدفمند در استان ها و مناطق به اقدامات ارزنده ای رسیده اند.

محمودزاده با بیان اینکه در یک سال گذشته 10 هزار نفر در شوراهای آموزش و پرورش با این وزارتخانه همکاری داشتند، اضافه کرد: این حجم از مشارکت نشانگر همدلی و همراهی اعضای شوراهای آموزش و پرورش در استان هاست که امیدواریم در سال آینده با تقویت هرچه بیشتر بتوانیم حضور پررنگ همگی نهادها در کمک به آموزش و پرورش را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 684 شورای آموزش و پرورش در کشور

فعالیت بیش از 684 شورای آموزش و پرورش در کشور