مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:302023-12-31فرهنگي

جادوی «قند پارسی» در تبلیغات


رویداد ملی «قند پارسی» با هدف حفظ و صیانت از زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات برگزار می شود.

- رویداد ملی قند پارسی با هدف حفظ و صیانت از زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مطالبه پیوسته و موکد مقام معظم رهبری در ارتباط با پاسداشت زبان فارسی ، تدوین سازوکارهای اجرایی برای ساماندهی تبلیغات مبتنی بر زبان و ادب فارسی را ضروری دانست و گفت: انجام برنامه ها و اقدامات اثربخش به منظور حفظ، نشر و پاسداشت زبان فارسی و جلوگیری از استفاده رسانه ها، اصناف و آحاد جامعه از اصطلاحات بیگانه در فضای عمومی، همواره در دستور کار دفتر تبلیغات و اطلاع ‏رسانی قرار دارد و این رویداد ملی نیز با هدف تقویت مولفه های هویت ساز فرهنگی، همگرایی و اشاعه درست نویسی در تبلیغات شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی، زبان فارسی را به عنوان مهم ترین نماد هویتی و سیاق وحدت آفرینی و انسجام ملی ایرانیان، قلمداد کرد و افزود: الزامات قانونی برای حفظ حریم و حرمت زبان فارسی در حوزه تبلیغات، مسیر روشن و کاملاً شفافی را در این عرصه به وجود آورده و دفتر تبلیغات نیز در همین بستر و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جادوی «قند پارسی» در تبلیغات

جادوی «قند پارسی» در تبلیغات