مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:502024-01-10اقتصادي

اجرای طرح کلید به کلید در بافت فرسوده شهری آذربایجان غربی


معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن، راه و شهرسازی گفت: طرح کلید به کلید در واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهری آذربایجان غربی آغاز و مجوز آن صادر شده است.

   - ایسنا/آذربایجان غربی معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن، راه و شهرسازی گفت: طرح کلید به کلید در واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهری آذربایجان غربی آغاز و مجوز آن صادر شده است.

   هادی عباسی،20 دی در شورای تامین مسکن آذربایجان غربی، اظهار کرد: در طرح کلید به کلید در بافت های فرسوده شهری این استان مالکان در محله های فرسوده در صورت واگذاری ملک خود به دولت می توانند زمین یا واحد نوسازی شده دریافت کنند.

وی افزود: از امروز این طرح در سراسر آذربایجان غربی با محوریت شهرستان ارومیه آغاز می شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت مسکن، راه و شهرسازی با اشاره به شرایط این طرح گفت: در طرح معاوضه خانه فرسوده با واحد مسکونی نوساز یا کلید به زمین، ساکنان واحدهای واقع در بافت فرسوده می توانند خانه خود را با 40 درصد تخفیف با یک واحد نوساز یا یک قطعه زمین دولتی معاوضه کنند.

عباسی اضافه کرد: در این طرح با واگذاری یک زمین داخل محدوده به فرد واجد شرایط جهت ساخت واحد مسکونی تسهیلات 5 میلیارد و 500 میلیون ریال تا 8 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت 12 ساله همراه با یک سال تنفس پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کلید به کلید در بافت فرسوده شهری آذربایجان غربی

اجرای طرح کلید به کلید در بافت فرسوده شهری آذربایجان غربی