مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:002024-01-01سياسي

راه اندازی بخش های میکروبی و ویژگی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز


مدیر آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز از راه اندازی بخش آزمایش های میکروبی و ویژگی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر آزمایشگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز از راه اندازی بخش آزمایش های "میکروبی" و "ویژگی" در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد شفیعی اظهار کرد: راه اندازی بخش آزمایش‎های میکروبی و ویژگی ، به فضای فیزیکی و مواد لازم نیاز داشت که با پیگیری های انجام شده و تامین اعتبار، مواد مورد نظر خریداری شده و تا یک ماه آینده، این بخش در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، فعال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تشریح فعالیت های این آزمایشگاه از ابتدای امسال تاکنون، از راه اندازی مجدد چهار دستگاه در این آزمایشگاه خبر داد و افزود: راه اندازی دوباره این دستگاه ها، تأثیر بسزایی در انجام هرچه بهتر فعالیت های پژوهشی و عملی دانشجویان و آزمایش های مرتبط با صنایع کلان استان دارد.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه های این آزمایشگاه، برای راه اندازی مجدد، تعمیر و بازسازی به تخصیص اعتبارات نیاز داشت، افزود: دستگاه میکروسکوپ الکترونی روبشی نشر میدانی (Field Emission Scanning Electron Microscopy) از جمله دستگاه های مهم در این آزمایشگاه است که پس از تخصیص اعتبارات لازم، راه اندازی مجدد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش های میکروبی و ویژگی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز

راه اندازی بخش های میکروبی و ویژگی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز