مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:352024-01-02فرهنگي

زبان هنر، رمز ماندگاری یک اثر است


مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به کنگره منطقه ای شعر، داستان و دلنوشته که در 5 استان شمالی کشور برگزارشد، افزود: همه ما قائل به این موضوع هستیم که زمانی یک اثر ماندگار می شود که در قالب زبان هنر به گوش جامعه رسیده شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به کنگره منطقه ای شعر، داستان و دلنوشته که در 5 استان شمالی کشور برگزارشد، افزود: همه ما قائل به این موضوع هستیم که زمانی یک اثر ماندگار می شود که در قالب زبان هنر به گوش جامعه رسیده شود.

الهام متین شامگاه سه شنبه در کنگره منطقه ای شعر شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان کنگره حماسه ساز میدان که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها درمحل تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور جمع کثیری از اعضای جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعیت هلال احمر استان گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شروع این کنگره در 23 آبان ماه بود، بیان کرد: مهلت ابتدایی ارسال آثار تا 15 آذر ماه بود که به دلیل افزایش درخواست هنرمندان تا پایان دی ماه تمدید شد.

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آمار کل آثار ارسالی را 198 اثر برشمرد و توضیح داد: داوری بین این آثار فاخر کار بسیار دشواری بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر، رمز ماندگاری یک اثر است

زبان هنر، رمز ماندگاری یک اثر است