مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:302024-01-04بين الملل

مشاور بایدن به دلیل حمایت آمریکا از جنایات اسراییل استعفا کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «طارق هباش»، یکی از مشاوران جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در وزارت آموزش این کشور به دلیل حمایت واشنگتن از جنایت های اسراییل در غزه از سمتش استعفا کرد.

- یکی از مقام های دیگر دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به دلیل حمایت این کشور از جنایت های اسراییل در غزه از سمتش استعفا کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طارق هباش ، یکی از مشاوران جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در وزارت آموزش این کشور به دلیل حمایت واشنگتن از جنایت های اسراییل در غزه از سمتش استعفا کرد.

هباش که اصالت فلسطینی دارد در بیانیه ای گفت: من نمی توانم نماینده دولتی باشم که ارزش برابر برای زندگی انسان ها قائل نیست.

وی در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: در حالی که این دولت به روی جنایت ها علیه زندگی مردم بی گناه فلسطین در عملیاتی که کارشناسان حقوق بشر آن را نسل کشی خوانده اند چشم بسته است.

روزنامه واشنگتن پست نوشته با آنکه حیطه وظایف طارق هباش مسائل سیاست خارجی نیست، اما استعفای او از آن جهت که دومین استعفای دولت بایدن بر سر جنگ غزه است قابل توجه است.

حمایت های آمریکا از اسراییل در جنگ غزه با مخالفت های عمده ای از سوی کارکنان دولت مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور بایدن به دلیل حمایت آمریکا از جنایات اسراییل استعفا کرد

مشاور بایدن به دلیل حمایت آمریکا از جنایات اسراییل استعفا کرد